Fani narzekali wówczas, że krążące nad polem golfowym helikoptery z dziennikarzami i fotoreporterami utrudniały śledzenie zawodów. W 2009 roku Woods wygrał w Sydney i był to ostatni jego triumf do tej pory.

Kilkanaście dni później wyszło na jaw, że golfista jest seksoholikiem i miał kontakty z prostytutkami. Po tych publikacjach sportowiec przeprosił publicznie, ale jego żona wyprowadziła się z dziećmi, a następnie rozwiodła.

Reklama

Od tego czasu Woods nie może odzyskać nie tylko serc fanów, ale i formy, a także sponsorów. Seria zdrad małżeńskich spowodowała, że w ciągu dwóch ostatnich lat ze współpracy z nim zrezygnowały takie marki jak Tag Heuer, AT&T, Accenture, Gatorade czy Gillette. Dopiero w październiku tego roku udało mu się podpisać umowę z firmą Rolex.

Woods ma w dorobku 82 wygrane turnieje w gronie zawodowców, w tym 14 wielkoszlemowych.