Budżety grup kolarskich PRO Tour w 2007 roku (w euro):
1. T-Mobile - 15 mln
2. Astana - 12 mln
3. Rabobank - 10 mln
4. Quick Step - 9,3 mln
5. Discovery Channel - 8,4 mln
6. Cofidis - 8 mln
- Unibet - 8 mln
8. AG2R Prevoyance - 7,3 mln
9. Bouygues Telecom - 7 mln
- CSC - 7 mln
- Gerolsteiner - 7 mln
12. Caisse d'Epargne - 6,5 mln
13. Credit Agricole - 6 mln
- Euskatel-Euskadi - 6 mln
- Francaise des Jeux - 6 mln
- Lampre-Fondital - 6 mln
- Milram - 6 mln
- Omega Pharma-Lotto - 6 mln
19. Liquigas - 5 mln
20. Saunier Duval - 4,5 mln
Najsilniejsze kolarskie ekipy nie żałują pieniędzy na walkę o tytuły w wielkich wyścigach. Najbogatsze - jak T-Mobile, Astana lub Rabobank - przeznaczyły na 2007 rok ponad 10 milionów euro. Z takim budżetem mogą konkurować z innymi drużynami na każdym polu. Mają nie tylko lepszych kolarzy, ale także sprzęt i obsługę.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama