"Z satysfakcją ogłaszamy rozszerzenie naszej współpracy z ROKiT. Firma dołączyła do zespołu w ciężkich czasach, teraz wiele dla nas znaczy. Wierzą w naszą wizję, są zaangażowani w pomoc w dążeniu do osiągnięcia celów. Mam nadzieję na kontynuację współpracy w kolejnych latach" - powiedziała szefowa teamu Claire Williams.

Reklama

ROKiT, która dołączyła do ekipy Williams po sezonie 2018, gdy wycofała się marka Martini, jest brytyjskim przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym należącym do grupy ROK Brands. W sferze działania jest między innymi telefonia komórkowa oraz nowoczesne sieci Wi-Fi. Nowy sponsor tytularny teamu F1 zajmuje się także technologią inteligentnych miast.

Martini było tytularnym sponsorem Williamsa od 2014 roku, ale znany producent wermutu zakończył współpracę z teamem F1 po sezonie 2018 z powodu słabych wyników.

Po dziewięciu tegorocznych rundach mistrzostw świata F1 kierowcy zespołu Williams Brytyjczyk George Russell i Kubica nie zdobyli ani jednego punktu. To jedyny taki team w stawce dziesięciu startujących w cyklu.