Haas F1 Team startuje w Formule 1 od 2016 roku, a od początku jego kierowcą jest Grosjean. Występy w tej ekipie rozpoczął od szóste miejsca w GP Australii, a pierwszy sezon zakończył na 13. pozycji. Jego partnerem w zespole był wtedy Meksykanin Esteban Gutierrez.
„W ciągu pięciu lat były wzloty i upadki. Zdobyliśmy 110 punktów w 92 wyścigach. Mnóstwo się nauczyłem, poprawiłem i stałem się lepszym kierowcą, a także lepszym człowiekiem. Ostatni rozdział jest zamknięty, a książka skończona” – napisał w mediach społecznościowych Grosjean.
W 2017 roku do Haasa dołączył Magnussen. Duńczyk również nie przedłuży kontraktu z Haas F1.
„Bycie częścią zupełnie nowej ekipy było wyzwaniem, które przyniosło mi ogromne doświadczenie i pomogło rozwinąć się jako kierowcy wyścigowemu” – przyznał Magnussen.
Kilka dni temu Grosjean zajął 9. miejsce, a Magnussen był 13. w wyścig o Grand Prix gór Eifel na niemieckim torze Nuerburgring. W klasyfikacji generalnej mistrzostwa świata F1 (po 11 z 17 wyścigów), Grosjean jest 18. – 2 pkt, a Magnussen 19. – 1. Zdecydowanie prowadzi Brytyjczyk Lewis Hamilton (Mercedes) 230 pkt.
Na razie nie wiadomo, kto ich zastąpi w Haasie. W mediach pojawiają się nazwiska m.in. Rosjanina Nikity Mazepina i Niemca Micka Schumachera, syna słynnego Michaela Schumachera.
Z kolei Grosjean rozważa możliwość startów m.in. w rajdach długodystansowych, a Magnussen już wcześniej wyrażał swoje zainteresowanie IndyCar.