Na dziewiątej pozycji rywalizację zakończyła polska ekipa Inter Europol Competition. Zespół z Polski miał szansę na znacznie lepszy wynik, nawet na zwycięstwo w LMP2, ale kolizja i błąd inżynierów obsługujących team zadecydowały o końcowym rezultacie. Kubica po raz drugi w karierze startował w barwach duńskiego zespołu. Po raz pierwszy miał wystąpić na początku 2021 roku w Daytona 24h, ale wtedy nawet nie wyjechał na tor, gdyż w samochodzie Oreca 07-Gibson doszło do awarii.
Pozostali kierowcy teamu zajęli gorsze lokaty
W Bahrajnie Polak najlepiej wypadł z trójki kierowców, w kwalifikacjach uzyskał nawet piąty rezultat, ale jego czas został ostatecznie anulowany, gdyż stewardzi dopatrzyli się, że kierowca wyjechał poza białe linie wyznaczające tor. Do wyścigu duńska ekipa startowała z dziesiątego pola, w trakcie swojego przejazdu Kubica sporo nadrobił, ale obaj pozostali kierowcy Anders Fjordbach i Dennis Andersen jego tempa nie utrzymali.
Za tydzień w Bahrajnie rozegrany zostanie ostatni wyścig sezonu 2021. Ponownie odbędzie się na torze Sakhir, ale tym razem będzie trwał osiem godzin. Na starcie w duńskiej ekipie ponownie stanie Robert Kubica. World Endurance Championship (WEC) to samochodowe wyścigowe mistrzostwa świata organizowane przez FIA od 2012 roku. Zastąpiły serię Intercontinental Le Mans Series. W skład serii wchodzą wyścigi głównie sześciogodzinne, poza wyścigiem 24h Le Mans.