Mecz odbędzie się 2 lutego w Miami, a w przerwie największego w USA wydarzenia sportowo-medialnego wystąpią gwiazdy muzyki pop Jennifer Lopez i Shakira.

Reklama

W tym roku 30 sekund reklam podczas Super Bowl, który wywołuje wśród Amerykanów prawdziwe szaleństwo, kosztowało 5,3 mln dol.

W ostatnim finale triumfował w lutym zespół New England Patriots, który na stadionie w Atlancie pokonał Los Angeles Rams 13:3.

Z roku na rok wydarzenia te biją rekordy telewizyjnej oglądalności, więc rosną także - i tak już astronomiczne - ceny czasu reklamowego.

Firmy, które wykupiły reklamy na Super Bowl 2020, już chwalą się tym faktem i przygotowują specjalne spoty, które często stają się następnie "kultowymi".

Finały Super Bowl z lat 2010-2017 to jednocześnie osiem programów telewizyjnych najchętniej oglądanych w historii. Rekordowy był ten z 2015 roku - przed odbiorniki przyciągnął 114,4 mln mieszkańców USA. Ostatni cieszył się mniejszą popularnością - obejrzało go za pośrednictwem telewizji "tylko" 98,2 mln Amerykanów.