Tauron współpracował z chorzowskim klubem już wcześniej, przy okazji organizacji meczu derbowego z Górnikiem Zabrze w lutym 2009, a potem pod koniec roku. Teraz logo sponsora trafi na koszulki grających w ekstraklasie piłkarzy obok "serca" Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
"Z takiego +sąsiedztwa+ jesteśmy dumni. Było ono zresztą jednym z warunków zawarcia umowy. Prawdopodobnie w połowie roku nasza firma zadebiutuje na giełdzie i stąd aktywność m.in. w sponsoringu sportowym. Zresztą według specjalistów z punktu widzenia wizerunkowego najlepiej opłaca się promocja poprzez sport. Zbliżają się mistrzostwa Europy w 2012 roku i ten rynek będzie rósł" - powiedział dyrektor departamentu komunikacji rynkowej Taurona Paweł Gniadek.
Umowa przewiduje dodatkowe pieniądze dla piłkarzy w zależności od zajętego na koniec sezonu miejsca w tabeli. "Mamy nadzieję, że w 13 spotkaniach na wiosnę Ruch będzie się prezentował tak, jak podczas jesiennego meczu z Jagiellonią (5:2)" - dodał Gniadek.
"Deklarowaliśmy, że przed wznowieniem rozgrywek poinformujemy o naszej dalszej współpracy i dzisiaj dotrzymaliśmy słowa. +Walczyliśmy+ o jak najlepsze warunki umowy i jesteśmy z osiągniętego porozumienia zadowoleni" - stwierdziła prezes Ruchu Katarzyna Sobstyl.