Jagiellonia Białystok w ciągu dwóch dni, od wtorku do czwartku, sprzedała 2 tys. karnetów na rundę jesienną. Dziś zostanie wyprzedany komplet, czyli 5 tys. sztuk. Pierwszego dnia sprzedaży wejściówek na mecz Ligi Europy z Arisem Saloniki kasy biletowe były czynne od godz. 12. O 10 w kolejce stało już prawie 200 osób. – Zainteresowanie meczami jest przeogromne. Nigdy czegoś takiego nie widziałem – mówi w rozmowie z „DGP” szef marketingu w białostockim klubie Mariusz Jurczewski.
Właściciele piłkarskich klubów chcą, żeby wpływy ze sprzedaży biletów stanowiły 30 proc. budżetów. Dzięki nowym obiektom już od nowego sezonu frekwencja na stadionach zwiększy się o sto procent. Kibice będą równie możnym sponsorem jak znane i duże firmy.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama