Nie będzie to jednak zwykłe logo, a specjalny kod QR (Quick Response), który po zeskanowaniu lub zrobieniu zdjęcia specjalnym telefonem komórkowym połączy posiadacza tego urządzenia ze stroną internetową firmy.
Kod QR wycięty będzie we włosach zawodników i znajdzie się z tyłu głowy. Fryzury wykona stylista Daniel Johnson, z którego usług korzysta m.in. gracz Manchesteru United i reprezentacji Anglii Wayne Rooney.
Piłkarze Bromley FC nie są pierwszymi osobami ze świata sportu reklamującymi sponsora w ten sposób. Prekursorkami były siatkarki plażowe Zara Dampney i Shauna Mullin. Brytyjki, które zawarły umowę sponsorską z tą samą firmą, miały kod QR umieszczony z tyłu bikini na wysokości... pośladków, aby łatwiej przyciągnąć uwagę widzów oglądających zawody z ich udziałem. Po raz pierwszy zaprezentowały stroje z logo sponsora podczas rozegranego w sierpniu turnieju w Londynie.