Nie mogę ujawnić żadnych kwot, ale w przybliżeniu chodzi o kilka milionów euro. Kontrakt obowiązuje do końca sezonu 2012/2013. Będziemy widoczni podczas meczów na stadionie San Siro, na oficjalnej stronie internetowej, w bazie treningowej włoskiego klubu. Współpraca z Interem, oprócz wizerunkowych korzyści, ma ścisłe związki biznesowe. Chcemy zwiększyć sprzedać produktów na ośmiu rynkach, stawiamy na rozwój - powiedział prezes zarządu Oknoplastu Mikołaj Placek na czwartkowej konferencji prasowej w Warszawie.

Reklama

Duże pieniądze potrzebują dużej ciszy - dodał założyciel firmy (w pierwszej połowie lat 90.) i ojciec Mikołaja Placka, Adam.

Podkrakowski Oknoplast (siedziba mieści się w Ochmanowie koło Niepołomic) od 2 stycznia jest jednym z pięciu głównych sponsorów Interu, 18-krotnego mistrza Włoch w piłce nożnej.

Chcieliśmy mieć zespół z wielkiej trójki, a zastanawialiśmy się między Interem, Milanem i Juventusem Turyn. Inter jest najbardziej prestiżowym klubem z tego grona, a co ważne o wyborze wszystkich top sponsorów osobiście decyduje prezes Massimo Moratti - stwierdził prezes polskiej firmy, który prywatnie jest kibicem "Nerazzurri".

Reklama

Dyrektor marketingu Grzegorz Filipek przyznał, że na wstępnym etapie są rozmowy dotyczące występu piłkarzy Interu w Polsce. Być może po mistrzostwach Europy uda się zaprosić mediolańską drużynę na mecz charytatywny. Naszą ambicją jest bycie ambasadorem Interu na rynku polskim.

Włochy to drugi pod względem wielkości rynek sprzedaży Oknoplastu. Producent okien ma tam 550 salonów.