W ramach umowy Ustronianka otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logotyp firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.

Reklama

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać sponsora z tak długą i bogatą tradycją. W naszej piramidzie sponsorskiej Ustronianka jest ostatnim podmiotem, który uzyskał tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że sponsorowanie drużyny narodowej przyniesie Ustroniance wiele korzyści, które przełożą się na dalszy dynamiczny rozwój firmy oraz rozpoznawalność marki Ustronianka - cytuje Macieja Sawickiego, sekretarza generalnego PZPN oficjalny serwis.