Według ustaleń Business Insider Polska na dniach Polski Związek Piłki Nożnej może stracić ważnego sponsora. Właściciel sieci Biedronka bardzo poważnie rozważa decyzję o nieprzedłużeniu wygasającej z końcem roku umowy sponsorskiej z PZPN, z którym był na dobre i na złe od niemal 12 lat - czytamy w artykule.

Reklama

Jak przekonują informatorzy portalu, biorąc pod uwagę okres świąteczno-noworoczny, w praktyce nowa umowa sponsorska powinna zostać podpisana do końca tego tygodnia. Tymczasem negocjacje wciąż dalekie są od zakończenia.

O komentarz poprosiliśmy biuro prasowe Jeronimo Martins Polska, do którego należy sieć sklepów. Właściciel Biedronki nie chce zabierać głosu. Na tę chwilę nie mamy nic do skomentowania w tym temacie - usłyszeliśmy.

Reklama

Według nieoficjalnych informacji kwota wsparcia dla PZPN ze strony Biedronki oscylowała wokół 2 mln zł rocznie, podał także portal.

Na koniec września br. sieć Biedronka liczyła 3 304 placówki.