Koncern Discovery w czerwcu 2015 roku nabył prawa do transmisji na wszystkich platformach, kanałach płatnych, online oraz na urządzeniach mobilnych w 50 krajach Europy. Jednocześnie, zgodnie z wymaganiami Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, zobowiązał się zapewnić transmisję minimum 200 godzin z letnich i 100 godzin z zimowych igrzysk w ogólnodostępnych pasmach w czasie trwania zawodów.

Reklama

TVP dzięki podpisanej umowie zrelacjonuje swoim widzom 200 godzin zmagań w Korei Południowej i 350 w Tokio. Eurosport zachował pełne prawa do transmisji igrzysk w telewizji płatnej oraz poprzez swoje platformy cyfrowe.

Imprezy sportowe z udziałem Polaków to wielkie narodowe święto. Dlatego misyjnym obowiązkiem publicznego nadawcy jest relacjonowanie tych najważniejszych wydarzeń sportowych, przy dbałości o najwyższą jakość realizowania transmisji. Przy EURO 2016 pokazaliśmy, że potrafimy to znakomicie połączyć! - podkreślił Jacek Kurski, prezes TVP.

Dzięki zawartej umowie z TVP polscy widzowie będą mogli wybierać z bogatej oferty programowej – dostępnej zarówno w telewizji niekodowanej, kanałach tematycznych, a także na platformach cyfrowych i środowisku internetowym. Nigdy wcześniej nie mieli oni tak wielu możliwości kibicowania swoim idolom w ich olimpijskiej przygodzie – powiedział Adam Widomski, dyrektor Eurosportu w Polsce.