Jak powiedział podczas piątkowej konferencji prasowej prezes spółki Wrocław 2012 Robert Pietryszyn, jedna z telewizji wyraziła chęć przeprowadzenia transmisji, ale złożona oferta nie była korzystna.
Dodatkowo spotkanie ma się rozpocząć o godz. 14.10, dlatego władze Wrocławia obawiały się, że część kibiców, którzy chcieliby przyjść na stadion, zdecydowałaby się jednak obejrzeć go w telewizji. Dotychczas na mecz sprzedanych zostało ok. 5 tys. biletów.
W ramach promocji spotkania do wrocławskich szkół skierowany został specjalny list, w którym władze miasta zachęcają do przyjścia na mecz oferując bilety grupowe w okazyjnych cenach. Wyjście na mecz miałoby zostać zorganizowane w ramach wycieczki szkolnej. Ta oferta była początkowo skierowana tylko to wrocławskich szkół, ale mamy bardzo wiele próśb o jej rozszerzenie na szkoły z całego regionu, a nawet na placówki z województw ościennych - powiedział wiceprezydent Wrocławia Michał Janicki.
Placówkę, której największy procent uczniów zdecyduje się pójść na mecz, w ramach nagrody ma odwiedzić reprezentacja Brazylii. Dla szkół zarezerwowano w sumie 2,5 tys. biletów. Janicki zapowiedział także, że reprezentacja "Canarinios" przyjedzie do Wrocławia na tydzień przed meczem.
Koszt organizacji spotkania to ok. 1 mln euro, a na ogólnopolską promocję imprezy miasto przeznaczy ok. 200 tys. zł.