W zwiastunie kibic i potencjalny miłośnik gry jest zabierany na słynny stadion Camp Nou.

Reklama

Wychodzący na murawę Messi zapewnia, że właśnie boisko jest miejscem, gdzie zyskuje największy spokój i skupia się tylko na tym, by pokazać pełnię swoich umiejętności. Pique podkreśla, że by grać skutecznie, trzeba czasem podejmować ryzykowne decyzje. Z kolei Cesc Fabregas zaznacza, że ekipa Barcelony lubi być przy piłce, szanować ją, Xavi przyznaje, że jego zadaniem jest wybrać najbardziej odpowiedni moment, by podać do kolegi, a Andres Iniesta zachwala uczucie po zdobyciu gola.

Nowa edycja ma być jeszcze bardziej zbliżona do rzeczywistości niż poprzednie, a jest zapowiadana przez producenta jako "nowa generacja futbolu".

W reklamę gry zaangażowanych zostało wielu czołowych piłkarzy świata, ale głównie wschodzące gwiazdy, jak Walijczyk Gareth Bale, Włosi Mario Balotelli i Stephan El-Shaarawy i Niemiec Marco Reus.

Na okładce polskiej wersji ma, według nieoficjalnych informacji, znaleźć się Robert Lewandowski. Przez dwa ostatnie lata twarzą tego produktu był Jakub Błaszczykowski.