Biedronka jest naszym zaufanym partnerem już od ośmiu lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy. Jesteśmy razem i na złe, i na dobre, różne były czasy, jeśli chodzi o wyniki sportowe. Teraz reprezentacja jest na topie, jest wielkie zainteresowanie oglądaniem jej meczów, a to wszystko buduje piękną atmosferę - ocenił sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej Maciej Sawicki.

Reklama

Nowe kontrakty, obowiązujące od sierpnia 2018 do końca 2022 roku, dotyczą sponsoringu piłkarskich reprezentacji oraz wsparcia zawodników trenujących w ramach Akademii Młodych Orłów.

Obecnie mamy 29 akademii w całym kraju, a docelowo chcemy, aby ich było 35. Ponad 3000 dzieci ma możliwość bezpłatnego uczestnictwa w treningach - dodał Sawicki.

Ze strony Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela Biedronki, umowę podpisał członek zarządu i dyrektor działu zakupów Maciej Łukowski.

Byliśmy z biało-czerwonymi, kiedy byli na 78. miejscu rankingu FIFA, jesteśmy i teraz, kiedy są w pierwszej dziesiątce tego zestawienia. Jednocześnie robimy wszystko, żeby piłkarskie jutro było jeszcze lepsze. Dlatego zdecydowaliśmy się wspierać Akademię Młodych Orłów jako sponsor główny - podkreślił.

Konferencja prasowa odbyła się w czwartek na stadionie Legii Warszawa. W trakcie jej trwania na płycie głównej trenowały dzieci z akademii z Łodzi, Płocka oraz Halinowa.

Seniorska reprezentacja Polski za niewiele ponad półtora miesiąca rozpocznie występy w mistrzostwach świata w Rosji.

Reklama