Według Reutersa, kierownictwo ligi o decyzji poinformowało kluby na czwartkowym walnym zgromadzeniu.

Reklama

Angielska ekstraklasa podpisała sześcioletni kontrakt o wartości 43 mln funtów z Match TV, którego właścicielem jest rosyjski koncern energetyczny Gazprom. Umowa miała zacząć obowiązywać od najbliższego sezonu.

W marcu Premier League na podobny krok zdecydowała się w stosunku do rosyjskiego partnera nadawczego Rambler (Okko Sport), z którym umowa wygasała z końcem sezonu 2021/22.