- Nie przewidują one udziału Justyny Kowalczyk w kampaniach produktowych. W planowanych kolejnych wspólnych działaniach będziemy skupiać się na promowaniu pozytywnej aktywności i wspieraniu społecznie użytecznych celów - podkreśla Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbank.

Reklama
Pierwsza akcja z udziałem biegaczki już się rozpoczęła. Wystartował konkurs "Kibicuj Justynie!", którego celem jest wspieranie biegaczki w jej drodze po kolejne sportowe trofea. W ramach konkursu każdy zainteresowany może pokazać, w jaki sposób kibicuje Justynie Kowalczyk podczas jej treningów i zmagań narciarskich. Służy temu specjalna strona internetowa kibicujjustynie.pl.
Konkurs wspierany jest kampanią promocyjną w serwisach VOD, na oficjalnym profilu Justyny Kowalczyk na Facebooku oraz w kanale Raiffeisen Polbank na YouTube. Dodatkowo bank reklamuje go w witrynach placówek, na ekranach bankomatów i monitorach LCD w oddziałach.
Justyna Kowalczyk jest twarzą Polbanku od 2010 roku. W 2012 roku umowę sponsorską między sportsmenką i instytucją finansową przedłużono na kolejne dwa lata. Po przejęciu Polbanku przez Raiffeisen Kowalczyk stała się najważniejszą postacią w strategii marketingowej połączonego banku.
Wiosną bieżącego roku wywiadzie udzielonym "Gazecie Wyborczej" polska mistrzyni olimpijska przyznała, że od kilku lat cierpi na depresję. Plotkowano wówczas, że z tego powodu Raiffeisen Polbank nie będzie chciał, by nadal go reklamowała.

ZOBACZ TAKŻE:Zmiany w TVP przez życie prywatne Justyny Kowalczyk? >>>