Przez najbliższe pięć lat Woods będzie ambasadorem tej marki na całym świecie, podobnie jak szwajcarski tenisista Roger Federer, 16-krotny triumfator turniejów wielkoszlemowych.

Reklama

Od blisko dekady Amerykanin jest jednym z najlepiej zarabiających i najbardziej rozpoznawalnych sportowców świata, a wartość jego wizerunku marketingowego w tym tygodniu magazyn "Forbes" wycenił na 55 milionów dolarów. Jednak osobiste problemy spowodowane przez publikacje prasowe na temat jego zdrad małżeńskich spowodowały, że w ciągu dwóch ostatnich lat ze współpracy z nim zrezygnowały takie marki jak Tag Heuer, AT&T, Accenture, Gatorade czy Gillette.

W listopadzie 2009 roku wyszło na jaw, że golfista jest seksoholikiem i zdarza mu się uprawiać seks nawet z prostytutkami. Po tych publikacjach sportowiec przeprosił publicznie, ale jego żona wyprowadziła się z dziećmi i złożyła do sądu pozew.

Woods ma w dorobku 82 wygrane turnieje w gronie zawodowców, w tym 14 wielkoszlemowych, jednak nie odniósł zwycięstwa od listopada 2009 roku, kiedy triumfował w Australian Masters. W poniedziałek spadł na 61. miejsce rankingu PGA Tour, najniższe od 15 lat.