Jak zaznaczono w komunikacie, umowa została zawarta z firmą Infront, która jest partnerem niemieckiej i austriackiej federacji narciarskiej.

Po igrzyskach olimpijskich, tych letnich i zimowych, licznych wydarzeniach sportowych, przyszedł czas na imprezę, która jest prawdziwym świętem wszystkich fanów sportów zimowych. Marka 4F zapisze się na kartach Turnieju Czterech Skoczni na najbliższe cztery lata. Obecność na międzynarodowym turnieju jako sponsor główny, który zastąpił Audi, to dla nas potwierdzenie tego, że marka 4F jest uznana na świecie – zaznaczył Igor Klaja, prezes zarządu firmy OTCF, która jest właścicielem 4F.

Logotyp marki będzie eksponowany podczas wszystkich konkursów TCS. Poza nośnikami reklamowymi (tablice LED na wieży trenerów i platformie skoków, brama wejściowa, tła podczas konferencji oraz innych wydarzeń), logo 4F pojawi się również na koszulkach zawodników podczas finałowej imprezy cyklu w Bischofshofen.

Reklama

Jak podano, ostatnią edycję TCS obejrzało 74 mln widzów na całym świecie, a poszczególne konkursy oglądało na żywo 110 tys. osób.

Jesteśmy dumni, że marka 4F została nowym sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni. To idealny partner dla tego międzynarodowego wydarzenia. Będziemy w pełni wspierać markę 4F w osiąganiu jej celów, a długoterminowa współpraca jest dla nas powodem wielkiej ekscytacji – podkreślił dyrektor zarządzający Infront Austria Michael Witta.