Podpisane dokumenty są realizacją długotrwałej strategii gazowego giganta. Sponsoring sportowy pozwala zrealizować dwie korzyści: wizerunkową oraz handlową. Środowisko związane z daną dyscypliną i kibice, będący jednocześnie naszymi klientami, są bardzo lojalni właśnie dzięki długotrwałemu sponsoringowi sportowemu - mówi Artur Cieślik, wiceprezes PGNiG ds. strategii i regulacji.

Reklama

Tadeusz Michalik startował w Tokio w zapasach w stylu klasycznym w kategorii 97 kg. Wywalczył brązowy medal pokonując w decydującym starciu, bez straty punktu, Węgra, Alexa Gergo Szoke. Wśród innych osiągnięć Michalika warto wymienić mistrzostwo Polski, medale mistrzostw Europy oraz piąte miejsce w rozgrywanych w Kazachstanie w 2019 r. mistrzostwach świata.

PGNiG rozpoczęło również współpracę z bokserem Łukaszem Różańskim, który na zawodowym ringu zadebiutował w 2015 r. Dotychczas stoczył 14 walk, wszystkie wygrał, w tym 13 przed czasem. Obecnie rywalizuje w kategorii bridgerweight (do 101,6 kg). Warto podkreślić, że zawodnik posiada w niej pas WBC International i jest obecnie klasyfikowany na 4. miejscu na świecie.

PGNiG od blisko dekady współpracuje ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Umowa ta obejmuje sponsoring kobiecych i męskich reprezentacji zarówno na poziomie seniorskim, jak i młodzieżowym. Dodatkowo od 2016 roku PGNiG jest sponsorem tytularnym rozgrywek ligowych kobiet i mężczyzn (PGNiG Superliga) oraz Pucharu Polski (PGNiG Puchar Polski). Spółka zaangażowała się również w sponsoring letniej odmiany tej dyscypliny, m.in. poprzez wsparcie PGNiG Summer Superligi w piłce ręcznej plażowej. Wspiera także Ośrodki Szkolenia Piłki Ręcznej i dofinansowuje Szkoły Mistrzostwa Sportowego ZPRP.

Reklama